Leveringsvoorwaarden

De Kortste Weg is een platform dat vraag en aanbod bij elkaar brengt. Wij zorgen ervoor dat je eenvoudig het aanbod van boeren, producenten en initiatieven bij jou in de buurt kunt vinden. Als platform is De Kortste Weg formeel geen directe verkoper.

Afhandeling bestellingen

Als je bestelt via De Kortste Weg sturen we je bestelling direct door naar de aanbieder(s) van het proefpakket. Je krijgt dan zo snel mogelijk een bericht van de aanbieder(s) over de afhandeling van je bestelling. Het kan zijn dat het even duurt voordat je bericht krijgt, bijvoorbeeld omdat de aanbieder heerlijke bietjes aan het kweken is of net een smakelijk kaasje maakt.
Dankjewel vast voor je begrip!

Ook de via dit platform betaalde bedragen gaan direct – minus een vergoeding van €0,29 voor de transactiekosten – naar de aanbieder(s) waarbij je een bestelling hebt gedaan.

Nadat je hebt besteld, ontvang je direct een bericht ter bevestiging van je bestelling. Dit automatisch gegenereerde bericht is afkomstig van De Kortste Weg (info@dekortsteweg.nl). Verdere communicatie over je bestelling verloopt direct via de aanbieder(s).

Geen bericht ontvangen? Check dan eerst even je spambox om er zeker van te zijn dat het niet per ongeluk daar terecht is gekomen.

Vragen, klachten en suggesties

Heb je vragen, klachten of suggesties over je bestelling? Neem dan contact op met de desbetreffende aanbieder(s). Je vindt de contactgegevens via het overzicht van aanbieders op deze website.

Feedback en complimenten

Onze aanbieders stellen feedback over hun product en dienstverlening zeer op prijs. Op de pagina van iedere aanbieder is er de mogelijkheid om een kort berichtje achter te laten. En uiteraard zijn ook de complimenten welkom!

Meer informatie

Wil je graag meer weten over deze campagne? Kijk dan op Over De Kortste Weg.